Subject: Tegevusluba
From: "Kiik Brita" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Feb 2024 16:23:41 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Asendushoolduse peremajale oleks vaja taotleda uuesti tegevusluba. Sellele
majale on Paide Linnavalitsus tegevusloa taotlenud, kuid maja anti
kasutusse nüüd SOS Lasteküla Eesti Ühingule. Väidetavalt peame prosessiga
alustama algusest. Kelle poole peaksin pöörduma?

Heade soovidega

BRITA KIIK

Programmijuht

Raplamaa SOS Lasteküla programm

SOS Lasteküla Eesti Ühing

Mob: 56281129

 <https://www.facebook.com/SOSlastekyla/> Facebook
 <https://www.instagram.com/sos_lastekyla/> Instagram

<https://sos-lastekyla.ee/product/traumapedagoogika-uus-voimalus-uutmoodi/
>
https://sos-lastekyla.ee/product/traumapedagoogika-uus-voimalus-uutmoodi/